FANDOM

Tämä artikkeli on hahmosta. Pelistä kertoo Justine (peli)

Justine Florbelle on Justine lisäosan pelattava hahmo. Pelissä häntä ääninäytteli Emily Corkery.  

Justine yng

Justine lapsena.

Taustatietoa Muokkaa

Lapsuus Muokkaa

Justine syntyi v. 1828 Ranskassa. Jo syntymästä lähtien hänellä oli määrittelemättömiä mielentervysongelmia ja hänellä oli vain yksi lapsuuden ystävä; Clarice. Justinen isä erotti Justinen Claricesta kokonaan Justinen ollessaan 8-vuotias.

Justinen isä, Monsieur Florbelle, oli psykoterapeutti. Monsieur tutki ihmisen psyykettä ja käytti Justinea tutkimuksissaan tämän ollessa kahdeksan. Noin neljän vuoden jälkeen tutkimusten aloituksesta, Justinen ollessa 12-vuotias, hänestä tuli yhä enemmän ja enemmän mielenterveydellisesti epävakaa. Hänestä alkoi tulla myös narsisti ja psykopaatti, joka myös näkyi ulospäin.

Justinen äiti kuoli hänen ollessa nuori; hän ei muista, miltä äitinsä näytti. Justine kyseli paljon isältään, miltä äiti näytti, johon Monsieur totesi äidin olevan sokaisevan kaunis. Nuori Justine alkoi kehittämään itselleen ajatusta, että hänen pitäisi olla yhtä kaunis kuin äitinsäkin.

Myöhemmin Justine murhasi isänsä.

Aikuisikä Muokkaa

Justine otti vallan isänsä ns. säädystä ja muutti sen omaksi kidutuskammioksi, ja muutti paikan nimeksi "Cabinet of Perturbation" koska ei pitänyt edellisestä nimestä, joka oli "Florbelle Estate".

Myöhemmin Justine alkoi seurustelemaan Aloïs Racine nimisen miehen kanssa, joka oli aatelisherran lapsi. Saman aikaisesti Justine seurusteli kahden muun miehen, Basile Girouxin ja Malo de Vignyn kanssa, joka aiheutti erimielisyyksiä. Kaikki kolme rakastivat Justinea hyvin paljon, mutta nainen ei rakastanut ketään, ei edes itseään, ja käytti miehiä viihdyttääkseen itseään.

Justine sai käännytettyä miehet toisiaan vastaan, joka ajan myötä johti kaikki kolme miestä laskevaan kierteeseen hulluuteen ja turmioon. Justine sokaisi miehet, koska halusi olla "sokaisevan kaunis", kuten äitinsäkin. Aloïsta oli melko helppo kontrolloida, koska hänellä oli itsetuhoisa pakkomielle Justineen. Malo oli tullut hulluksi, naisen tekojen takia. Basile oli kuitenkin vaikea tapaus sokaista, koska ei ollut enään rakastunut Justineen ja oli väsynyt naisen "leikkeihin". Aloïsin avulla Justine kuitenkin sai myös Basilen sokaistua.

Kolmesta miehestä tuli Justinen koe henkilöitä ilman heidän omaa tahtoaan. Justine kidutti, huumasi absintillä ja turmeli heidän kehojaan.

Triviaa Muokkaa

  • Justinen syntymäpäivää ei tiedetä, mutta hän on noin 30-vuotias pelissä.
  • Justinen isän tai äidin koko nimiä ei paljastettu.
  • Peli toteaa alussa, että jos pelaaja kuolee, on peli ohi. Pelaaja joutuu aloittamaan pelin alusta jatkaakseen. Se, miksi Justine ei uudelleensynny, on epäselvää.